Οι επιστήμονες της τεχνολογίας

ΑΧ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΠΩΣ ΣΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ

Ανέκαθεν το ''κράτος'' ήταν σπάταλο και ανεπαρκές. Ανέκαθεν οι προϋπολογισμοί υπήρξαν ελλειμματικοί. Η σημερινή δραματική κατάσταση, πάντως, δεν έχει προηγούμενο. Όπως ανακοινώθηκε αρμοδίως από την Τράπεζα της Ελλάδος, το έλλειμμα εκτινάχθηκε στα 17,9 δισ. ευρώ ή 7,2% του ΑΕΠ. Σε ένα μόνο μήνα, το Μάιο, κατέγραψε αύξηση 3,6 δισ. ευρώ! Και να πάλι το ''κράτος'' ως άλλος ρομπέν των δασών με ακριβώς αντίθετη δράση δίνει και πάλι τη λύση. Θα εισπράξουμε κάτι εκτάκτους φόρους από δω κάτι φόρους για τα αυτοκίνητα από κει και κάπως έτσι θα επιβιώσει αυτή η ρημάδα η χώρα. Και λέω χώρα γιατί κράτος έπαψε να υπάρχει από το 80 και μετά όταν τελείωσε η θητεία(ως πρωθυπουργός) του τελευταίου μεγάλου Έλληνα πολιτικού του Κωνσταντίνου Καραμανλή. Έκτοτε στην Ελλάδα εμφανιστήκαν διάφοροι που αυτοονομάστηκαν πολιτικοί και κατέστρεψαν και συνεχίζουν να καταστρέφουν αυτή την πολυβασανισμένη μάνα που με τόσο κόπο και πάθος ο εθνάρχης Κωνσταντίνος Καραμανλής προσπάθησε και κατάφερε να χτίσει. Δεν μπορώ να φανταστώ χειρότερη κατάντια από αυτή που επικρατεί στη χώρα τα τελευταία 15 χρόνια. Δε μπορώ να καταλάβω πως αυτή η χώρα με τόση υπερηφάνεια, με τόσο μεγάλη κληρονομιά και τόσο φυσικό πλούτο που της χάρισε απλόχερα ο θεός έφτασε στο σημείο να ''ζητιανεύει'' από τα παιδιά της τα ελληνόπουλα και αν δεν πάρει τον ποσό που θέλει, τα κλέβει με νόμιμο πάντα τρόπο για να συμπληρωθεί το έλλειμμα. Έχοντας πληρώσει(και συνεχίζω να πληρώνω) κάποιους από τους φόρους που έχουν ξεφυτρώσει τα τελευταία χρόνια, νιώθω ότι καταθέτω τα λεφτά μου σε λογαριασμό ενός άλλου που θα τα διαχειριστεί πολύ άσχημα κιόλας προς όφελος..... όχι δικό μου σίγουρα. Κοινός δώσε μου τα λεφτά που σου έδωσα να στα κρατάω και όταν μου τα δώσεις και τα φάω θα μου χρωστάς και από πανώ.


Το έχω πεί παλαιότερα και θα το λέω πάντα σε κάθε ευκαιρία:


Είμαι υπερήφανος που είμαι Έλληνας αλλά το μόνο που έχει περισσέψει για να περηφανεύομαι είναι η ιστορία μας. Τουλάχιστον αυτή έχει γραφτεί και δε μπορούν να την καταστρέψουν…